Lördag?

Som ni märker är det lördag idag, ja, rätt så slut snart, men det är det, och lov är på G. Jag som anser att lördagen borde vara vilodagen, gick upp halv nio idag (!) för att åka till min kusin Oscar med Linus och Max för att spela in en film om antiken i Historian. 
Nu är verkligen vintern här för det var svinkallt. Brrr... Helt plötsligt under inspelningen började det snöa stora flingor, som sedan slutade. Ryktas om att det ska snöa inatt, hoppas det. Ser fram emot vintern så. På många sätt min favoritårstid. Är mer en person som gillar att det är kyligt, så kan man värma sig, än tvärtom. Usch..sommaren är klibbig och varm. ;)
 
Så idag blev det ingen lov-debut direkt. Inte vad det gäller vilan. Men nu är alla klipp inspelade och nu återstår bara redigering, som ossi själv skulle göra. Sen på måndagen, första skoldagen efter lovet, redovisning. Så det ordnar sig nog.
 
Så nu kan man säga, har mitt lov börjat! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback