Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej neeeej....!

Var rädd att denna dagen skulle komma. Jag tänker inte säga direkt hur detta kommer bli, för det vet jag inte. Men min gissning är att det inte kommer hålla. Storyn kommer bli förstörd. Det fina slutet jag alltid visar kommer inte betyda någonting efteråt. 
 
Star Wars kan inte leva vidare, inte på det sättet. Självfallet, de filmer som gjorts kan naturligtvis spridas generation efter generation. Men nya filmer? Nej..det tror jag inte. En episode 7? Nej! Sluta..
 
Bra idé att göra vad som hände innan, hur Darth Vader blev till, för det har ju alla undrat. Har växt upp med den förklaringen och förstådde direkt kopplingen mellan alla karaktärer i episode 4. Så det var ju bra att de som såg "A New Hope" först fick den möjligheten, visst. Men nu är allt lyckligt, de har gjort en clone wars-serie och massa annat. En mängd olika spel, ja visst. Men låt Star Wars vila nu. Det tror jag är bäst. Inga fler filmer. 
 
Ja, ni kan läsa mer i artikeln. Däremot, tänk på en sak...tro inte på allt kvällstidningar skriver om.
 
(Kanske kommer gilla de nya, så mer vill jag inte säga. Detta är min spontana känsla över detta. Vi får se min reaktion 2015, då den beräknas komma ut.)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback