Prima dag!

 
 
Kan ni tänka er? Idag blev dagen betydligt mycket bättre än jag hade planerat och förväntat mig. Istället för en lång dag, med lektioner som slutar klockan fem, slutar jag istället klockan två, pga inställda lektioner, samt...att när jag kommer hem, förväntas jag äta något, göra en hemuppgift, och smått gå och hoppas på att få en reservplats på spinningpasset med syrran. Låter la som en helt okej dag det med.
 
Men istället kommer mamma och Janne upp på mitt rum och frågar om vi nu direkt ska åka och handla en TV till mitt rum....Jag menar...hur ofta får man uppleva det? 
Så vi avbokar reservplatsen på spinningen och åker raka vägen till elgiganten. Och där var en perfekt, en! Fick även en BlueRay-spelare, så här ska kollas film!
 
Perfekt dag! Snacka om omvändning!
 
Och, en bonus! Imorgon...bara en enda lektion, och den börjar klockan tio, sedan resten av kvällen blir det mys hemma hos pappi! :) Nöjd och glad och kan somna lugnt! Kaaaanske kollar lite TV, vem vet?
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback