Harrison J. Ford

Harrison J. Ford - född 1942 den 13 juli. Idag: exakt 71 år. Under en månads tid har jag då och då letat upp klipp från varje film/serie som han medverkat i. ALLT finns tyvärr inte, men, jag har ändå letat klipp från serien, men i de flesta finns han med i, givetvis. Det har varit väldigt kämpigt att slutföra inlägget, eftersom inläggets storlek gjort att datorn kraschat..-.- dessa rader håller jag just nu på att skriva på iPaden, vilket jag inte är så van vid. Jag vill med detta inlägg, med dessa rader bara gratulera vår lille gubbe och önska honom en fin dag. <3




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
24:46
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=0IFNPB0WbQ0
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vid 02:16 dyker han upp, ungefär 
 
 
Hela filmen kan du se här !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback