NIVEA

Dagen har varit fiiiin! Sådär mysfin. Det började med en kopp te i solen igen, ännu en gång med jackan på, men man känner att sommaren kommer närmare och närmare. Flugor har även börjat vakna till liv, så nu är det snart dags igen.
 
Sedan åkte jag och systrarna till centrum en spontantrip och tog en fika på Tant Rut. De gör väldigt god varm choklad där med allt man kan tänka sig. Skummig mjölk, vispgrädde, mini-marshmallows och chokladsås. Mmm...
 
När Elvira blev upphämtad av pojkvännen sin, drog jag och Linnea till Kungälv och myste lite i solen. Fick köpt mig hela Nivea's ansiktstvätt-serie, en Star Wars bok (igen!!) om alla olika sorters ljussablar och vilka kristaller som sitter i, osv. 
 
Så nu får jag allt ta något gött och käka, sedan en dusch och inviga mina nya produkter. Vad gör man inte för att få en så lindrig pubertet (som tydligen är väldigt långvarig) som möjligt..? Allt annat verkar ha försvunnit i processen förutom finnarna då. ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback