Jag vill ha ett långt och lyckligt liv. Jag vill leva tills jag dör.

Idag var det staaaan' med systrarna. Blev inte mycket, med tanke på att jag för tillfället är pank, blir så när man har sommarlov och man inte får nå' cash för juli månad. Men men...Blev iallafall en vanlig, najs, svart t-shirt. Behövs ALLTID i min garderob. Sedan blev det en fin, fräsch skogsgrön...vad heter det? Ja, en ihopsydd halsduk i riktigt gött garn.
Till sist tog vi oss en tur till Science Fiction-bokhandeln (där man egentligen skulle kunna vara i timmar!!) en snabbis och jag fick köpt mig min "Lord of the Rings"-kortlek jag spanat in ett bra tag. Inte alls dyr, men vissa saker blir ibland aldrig av, men nu vart det gjort! Nu får den stå bland de andra kortlekarna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback