Woman of Steel

 
Se vad jag fann vid ett av många gatustånd under Helsingborgfestivalen! En man som står ensam och säljer alla olika former av figurer som har ett speciellt yrke eller någon hobby. Allt från några som spelar biljard, till frisörer, till musiker till cyklister till...fotografer! Allt i järn! Kunde hur som helst inte motstå att köpa en till rummet, var lite fundersam om vilken jag skulle välja. Det fanns även figurer i järn som satt vid en järn-dator. Men det blev en kvinnlig fotograf. Det blev ju bra!
 
Varje figur är väl ca 15 cm hög.
 
Han hade en hemsida, men kommer tyvärr inte på vad adressen var, men om jag gör det, lägger jag upp en länk här om ni blev lite förälskade ni med. Ett otroligt arbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback