"Jag ringer på fredag, så syns vi på lördag

..jag kommer i bilen. Vi tar oss en tur...."
 
Idag har man varit iväg till Nordstan för att inhandla en mobilladdare. Japp. När man har numera pappas mobil, som är en likadan som min mellansysters, har vi fått dela laddare ett rätt så långt tal, vilket är störtomöjligt. Men så är det när man inte har haft tid eller pengar att köpa en egen. Så den dagen kom idag. Så nu ligger min mobil på laddning förfullt :)
 
Ville även passa på att kommentera kvällens fjärde deltävling i Melodifestivalen:
 
Min lilla önskelista:
Final: Army of Lovers och Ralf Gyllenhammar
Andra chansen: Robin Stjernberg och Ulrik Munter
 
Nästan rätt, men vad hände med Army of Lovers? :( Väldigt tråkigt. Nåväl, strax efter programmet var slut, 21.31 släpptes ju Melodifestival-skivan på Statiol, så får bli att hämta den omedelbart imorgon, som vi alltid gör varje år. Den kan man ju oftast inte leva utan. Vad tyst vardagsrummet skulle bli. Vad ska vi då träna till? ^^
 
 
Deras bästa låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback