Min otur

I mer än en vecka nu har jag gått runt (legat för det mesta) här hemma med värsta influensan. Det har varit allt ifrån 40-gradig feber, huvudvärk, halsont, snuva, frossa, svett, hosta, kräks till svimmning. 
 
Låter ju farligt, men det har ändå gått bra även om det är ett rent helvete när man väl ligger där. Och svimmade gjorde jag bara en gång, och det var under uppsikt.
 
Så den där 5-timmars långa resan jag nämnde blev aldrig av, för detta skedde precis dagen innan. Vi skulle egentligen till Västerås, men fick ställa in i sista sekund. 
 
Kul avslut på lovet.... men har iallafall haft det väldigt mysigt hemma med familjen hela tiden. Mycket film, tv och LEGO Lord of the Rings.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback