P3 GULD

Sitter och kollar på P3 GULD med familjen och insåg att jag bara känner igen några få artiser av alla nominerade och uppträdande artister...De flesta verkar rätt så påtända, faktiskt...
Idag har man även besökt en loppis ånyo. Min familj gillar ju verkligen att handla second hand. Jag är lite mer emot det, men ibland kan man hitta små roliga prydnads atteraljer. Idag t ex. fick jag med mig hem en mini-mortel. Ni vet en sån där man maler olika kryddor med. 
Den är riktigt liten. Bara tre centimeter hög eller något. För en femma. Behöver jag den? Nja. Men det var ju så söt.
 
På vägen hem besökte vi även mammas farmors grav som låg i närheten. Hon dog 1992, när min syster Linnea låg i magen. Så liten var hon.
 
Nu får jag ta och titta vidare på P3 GULD. Det enda som är bra är att Soran är programledare och att det sänds från Göteborg.
 
Ha en bra lördag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback