Känn ABSOLUT ingen sorg

Dagens höjdpunkt: Bio - Känn ingen sorg
 
Jag skulle gärna vilja börja spekulationerna med att direkt ge den 5 av 5, utan tvekan.
Första tanken när eftertexterna började rulla: "När är datumet för DVD (BluRay?)-utsläppet?" och "Hur kan jag ha missat Adam Lundgren!?".
 
Väldigt udda, men samtidigt så himla bra. Jag var rädd att jag skulle ha för höga förväntningar efter alla skriverier om hur fantastisk den är, men när jag väl satt där i biostolen släppte det. Den var ju så bra!
Jag tror att det var mycket Adams (Påls) agerande som gjorde den himla bra. Han är ju grym! Ja, jag blev positivt överraskad från alla håll.
Det var ju även roligt att de fått med så mycket från Håkans olika texter inbakat i hela filmen. Ibland kan det nästan bli krystat när man ska smälla i så mycket olika saker och samtidigt ha en bra story. Så det lyckades, kan man säga. 
Lite sött att även Håkan själv fick en liten roll i filmen :)
 
 
Återigen, nu ser man fram emot när man kan köpa ett eget exemplar...(!)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Visste du att att Adam Lundgren är från Skeplanda? Min pappa hade honom på högstadiet så jag har hans gammal klassfoton hemma!

Svar: Vad coolt! :) Visste att han kom från Skepplanda, men alltid tyckt att man borde sett honom nån gång eller känner någon som känner honom etc. Så va kul :) Hahaha :P
Ottilia

2013-07-20 @ 13:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback