Mitt sommarjobb är över

Undrar ni varför vi ser ut som vi gör så är det såhär vi ser ut...När vi uppträder för dagis...:)
 
Det har varit tre kämpiga, men grymt roliga veckor tillsammans med dessa 6 ungdomar. Vi har haft det väldigt kul, och ibland väldigt tråkigt, oftast av onödiga skäl. Jag tror det kan bli en väldigt pressad situation för alla när man är i samma lokal 5 timmar om dagen i två veckor. Vem skulle inte bli ovänner av det? :) 
 
Men som tur har jag lyckats hålla modet uppe och bara försökt acceptera läget, även om alla har påverkats av den negativa situationen. Men, det är ju så det ska vara och det lär komma värre saker än det här när man börjar jobba på riktigt sen. Oavsett yrke. 
 
För mig som växt upp i en musikalisk familj har haft det väldigt lätt under dessa tre veckor eftersom jag bara stått och sjungit som jag brukat (och spelat lite tamburin då). Så för mig har det varit "lättförtjänta pengar" även om processen varit lång och tiden ibland gått långsamt.
 
Jag är hur som helst väldigt nöjd över vår prestation under dessa tre veckor och vi har haft mer kul än trök.
Idag var sista dagen med gänget och vår handledare. Då vart det bara utvärdering och fika på räkmacka och kakor. Underbart! Få betalt för att få räkmacka (Naajjjs).
 
Nu är det bara lönechecken man väntar på...
 
Här är ett litet smakprov på hur det kan se ut och låta när vi är ute och spelar..enjoy!
En låt vi körde för ålderdomshemmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback