H å k a n H e l l s t r ö m S l o t t s k o g s v a l l e n





 



















 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan i höstas har vi bara gått och väntat på att denna dag ska komma. Üüüüberbra kväll! Soligt, mysigt, mycket folk (lite väl många systemkassar??) och slutligen en go Håkan som ställde sig på scenen. Dock en halvtimme försenad, men vad gör det? Jag tror det bidrog till den goa stämningen under konserten.
 
Hörde att folk övernattat för att för att få så bra platser som möjligt, men liksom, hallå? Vi som är vana köare, kom dit vid fem. Ja, väldigt sent, men det blev så denna gången. Var så orolig över platserna, men...vi hamna ju exakt där vi stod år 2011. Det bästa är att stå på sidan, längst fram. Han springer ju ut på kanterna så mycket, så lite ögonkontakt får man ju allt. Dessutom slipper man all trängsel i mitten. Herregud. Jo, vi har ju tidigare upplevt hur man får kippa efter luft när folk trycker en mot stängslet. Det gör man inte om. 
 
Så vi var på TOPPhumör! Fick filmat mina favoritlåtar. Ojojoj! Maffigt! Alla från senaste albumet är givetvis sketabra, men mina absoluta favoriter är såklart: "Det kommer aldrig va över för mig" och "Du kan gå din egen väg" (som inte fått så bra betyg, jääättekonstigt nog). 
 
Men vad man gick igång när "Kom igen, Lena!" satte igång! Sket i att filma den, eftersom jag ville fokusera på att dansa. ^^
 
 
Vi köpte även varsin fin fin tröja av denna sort. 
 
Känner mig riktigt, riktigt glad. För några veckor sedan fick vi ju även chans att träffa självaste Håkan med skiva signerad å allt. Väldigt nöjd. Så nöjd :) Å inte långt kvar till skolavslutningen, heller. Imorgon bara 4 dagar kvar till sommarlov!!
 
Videos från konserten kommer snart upp här. Men det lär dröja eftersom det tar ett antal timmar att ladda upp varje låt, eftersom det är HD. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback