If you're happy, clap your hands!

*Klappar händerna*
 
Sicken lyckad final det blev! Ja, jag är helt tagen, fortfarande. Är så glad för Robins skull. Det var han värd. Efter all dassig förnedring i Idol, då de klagade på att han inte "hittat sin stil" i både upptädande och kläder, kom detta perfekt! Både Amanda Fondell som VANN Idol åkte ut. Även Idol's jurymedlem Alexander Bard.
 
Istället kommer denna kille (utan stil), går vidare i Andra Chansen, vidare till final, och vinner hela skiten! Fantastiskt! Han är så glad, tacksam, naturlig och en stjärna. Det stämmer ju - Stjernberg. ;)
 
Jag tror jag röstade 15 gånger. Den sista rösten hann registreras när det var 2 sekunder kvar. Kanske det som avgjorde? (Höhö). Men...jag tål ju inte att de andra jag gillar inte får några röster alls. Så vi röstade även på "En riktig jävla schlager", "Copacabanana", "Bed on fire" och "Skyline". För mig känns det inte så viktigt att vinna ESC iår, eftersom vi vann förra året. Jag ville bara att en härlig låt, med en go artist skulle vinna. Och "You" sätter sig ju verkligen på hjärnan.
 
Fler borde vara som han. Han är i nivå med Alexander. Både är lika goa och musikaliska.
 
Detta blir en rolig Eurovision Song Contest. Det ser jag fram emot.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback