Jurassic Park 3D

Jurassic Park-filmerna har man ju verkligen sett...tusen gånger. De är riktigt underhållande att se på och jag har alltid gillat dinosaurier, varför vet jag inte. Men inte så mycket som en killkompis i min klass. När han var liten kunde han svara rakt av vad man än frågade om någon speciell ras. Nej, nej. 
 
Men, oavsett hur många gånger man ser Jurassic Park, är det lika trevligt. Jag såg nu på sf.se att den 1 Maj börjar de visa 3D-versionen av första Jurasic Park. Roligt va? Har man nästan lust att gå och se på, bara för att. :) Har ju även pratats mycket om en Jurasic 4 också. Hoppas på det. Många nya uppföljare som är planerade nu. Star wars, Indiana Jones, Jurassic Park, Iron Man, Transformers, ja, rubbet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback