Trevlig helg

Åååh.. Igår var det en väldigt jobbig dag. Elvira fyllde 19, vilket var väldigt roligt, såklart. Men.. redan på morgonen kände jag mig konstig i halsen och lite ont i huvudet. Sedan dess låg jag i soffan i vardagsrummet med dunkande huvudvärk, hög feber och ont i halsen. crap.. Elvira hade tydligen smittat mig, för hon var sjuk någon dag innan det bröt ut på mig.
 
Så det var inte roligt. Vi fick ställa in firandet med farmor och farfar och istället familjefira smått med mamma. Så kan det vara. 
 
Nu ligger jag i sängen, vaknade tidigt (?) och kollar på...något fail program på tv. Mår bättre, men fortfarande dåligt. Bara inte resten av lördag och söndag blir jobbig. Att detta är en snabb sjukdomsprocess.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback