För jag är lite jultokig

 
Nu är det bara fem dagar kvar tills 1:a december. Då julen officiellt rullar igång. Den absolut BÄSTA tiden på året. Screw sommar! Julen är så otroligt mysig och man får verkligen frossa i allt som har med julen att göra. Bomba huset med julsaker, tänka igenom fina julklappar, mysa i snön (förhoppningsvis) och framför allt julmusiken. Den kan man inte leva utan, precis som julen aldrig överlever utan utebelysning. 
Och, inte att förglömma - julkalendern. Oavsett vad jag och andra tycker om nutidens julkalendrar så tänker jag aldrig ge upp. Jag tänker flitigt kolla varje år. Särskilt iår, eftersom det medverkar så bra skådisar, t ex Fredde Granberg och Björn Gustafsson.
 
Ja, julen. Mmmmm :)
 
Lyssna på denna låten, men byt ut ordet TÅG till JUL. Då fattar ni hur jag är. Enjoy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback