Alexander Rybak - Göteborgs Konserthus 6 April 2014
















 
Svårt att beskriva med ord efter såhär många år som jag har fått följa Alexander, både på Facebook och på de konserter jag själv varit på. Man kan helt klart säga att han hela tiden utvecklats, trots att det är väldigt mycket samma hela tiden så märks det både på hur han tar publiken samt det han väl visar upp.
 
Jag kan bara säga att jag är jätteglad och jättenöjd och allt blev jättebra!
 
Fick allt träffat honom sedan efteråt, vilket jag inte hade räknat med. Men han ställer upp med fotografering efter VARJE konsert. Han är underbar! Vi pratade lite och fotograferade, givetvis. Till och med syrran fick en bild med honom, bara sådär ^^
 
Har idag smält gårdagen samt ägnat raster och lite lektionstid (opppss..) med att ladda upp det pappa filmade åt mig. Det vill säga, allt där Alexander vart involverad. Tack pappi!
 
De finns på min kanal, i detta nu, så gå in här eller vänta tills jag delar med mig av dem här. Enjoy!
 
Eftersom konserten började såpass tidigt (15.00) hann jag med lugn och ro åka till Ahm som jag inte sett på år och dar(!) Vi myste och kollade film, härligt med en kompis med bra filmsmak också, höhö. Hoppas, hoppas vi kan hinna ses oftare. Förutom allt plugg i gymnasiet, är splittringen det värsta med gymnasiet.
Hur som helst, går nog att lösa.
 
Så..Tack Alexander (och Ahm) för ännu ett möte!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback