Söndag = BIO

Man vaknar upp, o värsta yolo föreslår syrran bio. Visst. Jag är alltid på. Men på något sätt kunde jag inte nöja mig. Så jag föreslog två filmer. Givetvis var hon på.
 
 
Dessa blev det
 
Även min andra kära syster, som ändå var i stan och fikade med en kompis, spontan-joinade "Non-Stop" med oss, vilket gjorde det hela ännu bättre än vad det redan var. Sicka yolos vi är ;)
 
Värda pengarna, givetvis. Både Russel Crowe och Liam Neeson är ju riktiga badass ;) Så rekommenderar båda.
 
Nu ska jag ta en dusch och sedan förbereda mig inför natten. Den blir lång, eftersom jag planerar att stanna uppe och följa MTV Movie Awards hela natten. Slår inte Oscarsgalan varje år, men har en hel del bra nomineringar som man inte kan missa.
 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback