17 snart 18

Saker att se fram emot med att fylla 18....ja...få se...man får ta körtkort, man får helt ansvar över sin ekonomi, man får, om man vill, gå ut på krogen, man får röka om man nu känner för det, och man får rösta. Ja, det är väl lite av de saker man får göra när man fyller 18. 
 
Framförallt, kunna gå (utan föräldrars närvaro) på VIP-bio. Har sett fram emot det väldigt länge nu.
 
Det är bara 10 dagar kvar tills jag blir 18. För mig är det hur stort som helst. Visst, jag har äldre systrar som jag nästan redan upplevt det via, men att jag, som i själen känner mig som 12 år, ska bli 18. Det är både nervöst och väldigt roligt. Men jag antar att det är så för alla som blir myndiga.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback