18 år

18 ÅR!!!!! Har nu varit 18 år i tjugo minuter och känner mig redan mycket mognare och mer vuxen...NOT :P Nä, visst, alla blir vuxna. Däremot så tror jag på att man inte behöver intala sig att man är vuxen. Då blir det ofta att man tänker på att man är vuxen, och hur är det när man är vuxen? Jo..tråkigt. Hur som helst så blir faktiskt de flesta vuxna tråkiga när de slår över till vuxen. Helt plötsligt vänder det. Jag tror på att man kan vara lite random och crazy även när man har vuxit upp, och ändå skötsam. Precis som jag är nu ^^ Annars tror jag att vuxenlivet inte blir någon höjdare.
 
 
 
För att fira de första minutrarna som självständig samt att jag för ca en timme sedan fått reda på att JAG BLIVIT GODKÄND I MATTE 2B!!! Har kämpat och kämpat och fått göra ett omprov, och NU ÄNTLIGEN! ALDRIG MER MATTE! Gladare kan man inte bli!!

Hur som helst, för att fira detta samt min dag, sitter jag vid min underbara iMac, spelar CS och har högt spelande filmmusik! Bätte kan man inte ha det just nu! Imorgon slutar skolan och jag ska äntligen få fira min 18 årsdag!

(Medan jag skriver detta slås t ex soundtracket till Mumindalen igång..så visst, kalla mig omogen, men jag är vuxen nog att erkänna att jag älskar allt jag tidigare gjort, och tänker fortsätta med det!)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback