H Å K A N

Ja, vad ska man säga....Håkan briljerade som vanligt. Egentligen behöver jag inte säga så mycket eftersom du kan läsa om konserten i alla tidningar. Han har bara fått 5+ så det är inget snack om saken.
 
Otroligt! Har varit på 7 konserter med honom tidigare, men den här var definitivt den bästa! Sån känsla med nästan 70 000 i publiken.
 
Det jag tänker mest på är, hur det måste kännas för honom. Att 70 000 åker dit för hans skull. Jag kan inte föreställa mig hur det känns, men bra antar jag ^^
 
Ja, det var en natt att minnas. Jag hoppas att han får spela på större arenor fler gånger, för det förtjänar han, samt att det blir en sån himla go och mäktig känsla då. Under hans mindre konserter (25 000 dock) så har ju det känts stort, men samtidigt mer intimt. Särskilt under hans november-konserter då han är inne i Scandinavium. Så det är bra på olika sätt.
 
Det bästa: Håkan, stämningen, den stora mängden folk samt "Det kommer aldrig va över för mig", som gjorde att arenan lyfte taket (som inte fanns). Bästa låten under kvällen (gillar ju "Du kan gå din egen väg" men den verkar inte andra gilla).
 
Det sämsta: Veronica Maggio. Hemskt att se att fler sjöng med i "Hela huset" än alla andra låtar..-.- Nä. Tyvärr Maggio, mig kan du aldrig charma.
 
Ja, kan inte säga mer än att det var grymt bra och att jag önskar Håkan det bästa. <3
 
 
Ursäkta för värdelösa bilder men det visar ändå lite hur vi stod under kvällen. Enjoy!
 


Självklart måste vi köpa t-shirten ;) Ja, jag äger en jag med, fast den vart grå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback