SciFi-Mässa 2015

Bara 10 dagar kvar till en av årets BÄÄÄSTA dagar!!! 
 
Är så glad över att David Prowse kommer! De gånger han väl tänkt komma till Göteborg har han blivit tvungen att ställa in, och när han väl har kommit har han varit i Stockholm. Jag ser MER en gärna fram emot att få träffa den man som representerar en av filmhistoriens absolut bästa och underbaraste karaktärer - Darth Vader.
 
Sedan är jag glad att ännu en dvärg kommer på besök. Förra året kom Stephen Hunter (Bombur) till mässan. Sedan önskar jag bara att de kan få hit en The Walking Dead-skådis också. Förra året kom David Morrissey aka The Governor till mässan i Stockholm. SNACKA om att jag var deppig...ångrar fortfarande att jag inte åkte upp.

Så nu är det bara att vänta på årets grymmaste dag!!! (Detta slår t o m studenten...!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback