En månads tomrum

Okej! Jag insåg precis att jag inte bloggat på en månad och det är nog det längsta uppehållet jag någonsin haft! Ibland har man haft små inlägg om "Bloggpaus", då man tycker att man har noll inspiration, men sedan har man lagt in ett inlägg ändå. Men här står det totalt stilla. Även i mitt vanliga liv. Mitt rum har nog aldrig varit så rörigt och äckligt som det är nu. Man totalskäms. Mitt serie-tittande har helt stannat av och film blir det inte mycket av heller - förutom att jag och pappa ser igenom alla Star Trek-filmerna såfort vi ses. 
Det enda som rullar på ordentligt just nu är mitt arbetsliv. Ett riktigt litet bi är jag. De olika affärerna bara sliter i mig, för just nu har de riktigt ont om personal. Men jag är bara tacksam.
Så den delen av livet är iallafall bra, och lön fick jag ju också. Den var UNDERBAR att få! Har inte haft inkomst på flera månader och vips 12 000! Shopping, shopping!
Har redan beställt en del grejjer. Köpte ny väska igår t ex. En fin väska för en lite småfin peng. Sedan har jag beställt en hel del roliga saker som jag kommer återkomma med då de nått min dörr.
 
Men just nu, i detta NU känns mitt rum som prio ett. Det är HELT katastrof. Man kan inte tro att någon bor här. Vad man önskar att man bara kunde trolla det på plats, som Dioda i Mysteriet på Greveholm. 
Funderar på att göra en före -och efterbild. Har gjort en sån för några år sen här på bloggen, och man känner sig som Äntligen Hemma typ.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback