Gerard Way Fryshuset Stockholm Februari 3 2015

 
 The Bureau - Öppningslåten på konserten och på skivan. Underbar!!!
Se fler här!
 
Trodde aldrig att den här dagen skulle komma...så kom den! Snabbare än jag hann inse! 
 
Innan jag börjar prata om konserten och Gerard och alla känslor kring det, så vill jag skänka min far ett STOOOORT TACK för att han ställde upp under denna dag genom att köra 6 timmar upp till Stockholm för att sedan sitta och vänta utanför konserten i ca 1 ½ timme för att sedan köra 6 timmar tillbaka till Göteborg! Kan inte vara mer tacksam! Tack!!!
 
Har pratat om detta tidigare. Men känslan när jag insåg att jag skulle få chans att få se åtminstone en av My Chemical Romance medlemmen live (huvudpersonen i bandet, om man säger så). Det var så overkligt att..jag har ännu inte reagerat eftersom...det finns inte. Det är något som är omöjligt. Meeeen så har det hänt! 
 
Mina systrar var där som alltid och efter konserten köpte vi varsin gig-tröja med ett stort G på framsidan och på baksidan hela turné-planen. 
Så, är sketanöjd och blev så otroligt glad när han sa att han nog skulle återkomma nästa år med konsert och ny skiva!!!
 
Tack Gerard!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback