Håkan Georg Hellström 4/6 2011

Puh!

Ja, jag börjar inlägget med en pust..oj, vad jag är trött sen igår. Vi köade i drygt 11 timmar utanför igår inför Håkan Hellströms konsert i Slottskogsvallen!!! Är helt slut idag!!
Men det var väldigt bra organiserat. När man kom dit fanns det ledare/security som gav ut ett könummer till var och en. Vi fick 203 & 204. Sen hade de uppropning lite då och då så att man inte hade gått iväg, för om man gjorde det förlorade man sitt könummer. Även om det var bra ordning och man kände sig trygg så var det fruktansvärt varmt! 25-30 grader i solen! :O Vi höll på att dö, men som tur var hade jag med mig mitt paraply som parasol, vi hade även med solskyddsfaktor och självklart vatten och mat i mängder. Så allt blev ju bra tillslut!

Man fick inte ha med sin systemkamera in, och som tur va tog jag inte med den, utan lånade pappas HD-digitalkamera :) Om man inte kunde göra sig av med den innan insläpp fick man inte komma in, eller förlora sitt könummer. Så det var väldigt strängt. Man fick inte ens ha flaskkorkarna med in till arenan (!?). Förstod inte det riktigt, men det är väl att säkerhetssjäl, som de flesta förbud.


Kl. 11.11 - Precis anlänt! Jag - Sailorwoman :) Såhär såg vi ut den dagen :)

Våra fina H.H-broscher ;)

Vårat könummer :)

En låååång väntan under gassande sol...~~

Kl. 14.17- Den långa kön, det var ungefär 500 peroner som köade under dessa timmar med oss.

:)

Kl.17.44 Äntligen inne på arenan :) Nu bara 2 timmar och en kvart kvar :)

Kl. 18.10 - Stämningen är så hööög ;)

Kl. 20.46 - Håkan kommer in på scenen med sitt band! Dock 45 minuter försenat, menmen ! :D:D

Lilla söta Håkan! ;) Diggar jackan och hatten ;)



Va 1 ½ meter ifrån!! :D

Tomas von Brömssen var där och sjöng som en duett Försent för Edelwiess med Håkan :)

Asså detta var en GRYM konsert!!!! Den bästa hittils av Håkan! Om jag skulle betygsätta den, skulle jag ge den 5/5 toast, Kanonkul!

Köpte såklart en t-shirt också, efter konserten, den var jag värd ;)


Kommentarer
Postat av: little me

Grymt avis på dig asså!!

Snygg t-tröja.



BTW:Har gjort en ny header till bloggen undrar om du kan hjälpa till att fixa samma rosa färg och noter runt om och sedan kanske kan setta in den på min blogg??

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

2011-06-05 @ 21:36:17
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback