Vaknade med sovmorgon!

Godmorgon alla människor!

Vaknade vid nio idag! Härligt! Egentligen skulle jag vilja sova längre, men det är alltid så med mig. Så fort jag får sova ut, vaknar jag tidigt och kan inte somna om. Men, när jag väl måste upp, då ligger jag helst kvar och kan sova till elva/tolv! Varför är det så, tro? Hmm..

Hursomhelst..

Idag ska jag åka till mamma och delta i julgranspyntningen! Vi har skaffat oss en gran på 3 meter!!! :o
Ni kanske undrar hur den ska få plats, men för er som inte vet, så har vi ett vardagsrum vars tak är öppet på både våning 1 och två. Lite svårt att förklara, men..
Bilder kommer senare, kanske ikväll! :)

Nu ska jag nog äta lunch, duscha och, städa lite! Låter väl bra? ;)
Älskar dessa slappa dagar när man sitter vid datorn hela dagen och gör vad man vill, men känns lite dumt att göra det när det snart är jul och, att spilla bort jullovet! Får nog göra det den sista jullovs-veckan kanske?

Men, man får ju unna sig lite också, så ska nog sno åt mig den sista fjärdedelen av kebabpizzan vi åt igår, sätta mig vid tvn och kolla på del 2 av Morden i Sandhamn. Missade det igår, och man har ju TV4 Anytime ;)

Tycker personligen att Morden i Sandhamn är lite B. Asså, njaa.. jag vet inte riktigt vad jag tycker än. Har ju bara sett en del av tre. Så får ge den en chans till. Den kanske bättrar sig, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback