Jättekul, men jättekallt !

Igår hjälpte Jasmine mig att fotografera en löpningstävling. De äldsta sprang 10 km ! shit...

Det var väääldigt kallt ute och regnade lite. Men huvudsaken är att vi hade kul, och det hade vi. Iallafall jag ^^ Efter tävlingen fick vi varsin hundring som "lön". För den gick vi och åt pizza :) Gott!

Lite bilder kommer senare. Kanske på Måndag, för de ligger på min dator hos pappi. <3


P.S Här är en liten gullig video som jag hittade på Alexander Rybak's facebook.
Om du klickar här kommer du direkt till videon. :)


Ha det bra ! <3 Kramar !


Kommentarer
Postat av: Liiv

Sv: Okej :) Tack så mycket :D

haft en bra dag hittills?

2010-05-10 @ 18:48:42
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback