Orientering



Idag orienterade jag på idrotten med Anna och Ahm...Här är lite bilder på den fina naturen och mina vackra medmänniskor! Enjoy!


Ahm som tillslut tröttnade på att jag och Anna segade oss och flummade! xP

Orienteringskarta

Sveriges natur

Anna

Vi stötte även på Emma & Jasse som också precis blivit klara med alla kontroller xD

Nu måste jag plugga NO och Svenska....ledsen för den dåliga bildkvalitén, men det är en mobil jag äger som har 2 mpx och är gjord 2008 eller nåt...Så, av att vara så gammal, är jag imponerad!

Ciao!!


Kommentarer
Postat av: @hm

Haha! klart jag tröttnade på er! jag fick ju göra allt jobb, det är ju tack vare mif vi kom så tidigt. hur många kontroller skulle nu hinna ta utan mig...jag gissar på ZERO! xD vilken ful bild du valde...det fanns väl bättre...? xP Hahahaha puss på dig!

2010-09-28 @ 18:42:03
Postat av: E

Hehehehe, håller med ahm! ^^<3

2010-09-28 @ 20:16:29
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv Ahm: Ne, denna bilen va den bästa jag kunde hitta xD

2010-10-01 @ 12:57:56
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback