Finally Weekend !

Tjaba!

Nu är det helg igen, och mycket skall hinnas med!

Ikväll kommer mormor, morfar, moster och kusin hem till oss på middag! Mysstämning!

Imon blir det Toy Story 3 i 3D med pappa :) För er som inte riktigt känner mig så väl, ska jag berätta att jag var helt galen i Toy Story när jag var mindre och har en jättestor samling av olika dockor av figurerna! :) Och, självklart sitter det i, så det ska bli väldigt kul att se den! Det ser jag fram emot!

Och någon dag under helgen måste jag hinna med 2 satser silviakaka! :o Det är till min skolas café, som jag, Anna och Emma ska stå i på Måndag och sälja bakade ..saker xD Det kommer bli kul, men känns en liten aning stressigt nu! :o

Aja, nu går bussen hem till mammi snart så...hejhej! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback