Kämpig dag!

Puh! Jag börjar inlägget med att ta ett djupt och långt andetag....

Idag vaknade jag tidigt som vanligt, sedan idrott och den va skitjobbig. Vi skulle springa upp o ner, upp o ner...för en lång, lång backe 10 ggr!!! Pust!

Sen efter skoldagen satt jag och Anna kvar i korridoren och gjorde klart Hemkunskaps-läxan, matte och lite SO. Även det var kämpigt, men roligt att umgås med Anna :D

Sen skulle vi iväg till Nödinge för att Anna skulle ha ny outfit till skolfotot imon, vad jobbigt det var!!!
Det spöregnade hela tiden och var svinkallt, men somsagt, väldigt trevligt att vara två :) Och en annan positiv sak är att jag fick köpt mig lite saker till mig.

Jag köpte:
  • En jättemysig cardigan (bild senare)
  • Ett par svarta benvärmare
  • Ett par mysiga vantar
  • Hygienartiklar


Nu sitter jag här vid min laptop o bara softar, eftersom jag inte har några läxor som behöver bli klara, ingen städning och inga schemalagda saker eller saker som måste göras..Jag kan bara sitta här vid min dator tills ... jag ska sova xD

Gonatt, och använd kvällen väl!

Kommentarer
Postat av: ♥ Viki ♥

Oj vilken dag! ;)

Sv; ingen orsak! :)

Nej ja har inte gjort den själv, det är www.tantkim.blogg.se som gjort den, om du är sugen på en så kolla in, hon har gratisdesigners där :)

Men jag gillar din design som du har nu! :D

Hihi kram! <3

2010-09-21 @ 18:41:17
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback