Onsdagen den 8 September 2010

Hej alla härliga människor! xD


Idag har varit en rätt jobbig dag att ta sig igenom, med tanke på min sträckning i baklåret -.-
Men, nu är jag hemma och välbehållen, och vad kan man mer begära? ;)
Har gjort de flesta av mina läxor, så detta är en helt ledig kväll. Härligt!

Ska nog ta fram mitt ps2 och spela lite tvspel :) Har en massa gamla spel från Playstation (1). Bl a Toy Story!
Älskade det spelet förr o håller med även idag, det är väl barndomsminnen som spökar, men det är verkligen mysigt, och idag är ju en mysdag xD

Hörs senare i veckan. Ledsen att jag inte har uppdaterat så mycket, men har haft fullt upp och aldrig datorn ledig här i hemmet. Lovar att skärpa mig! ;) Puss!

Som ett litet förlåt, får ni en söt bild på Alex :)


Äsch! Det blev visst två ^^

:love:


Kommentarer
Postat av: E

Sv; inte just då, gjord eden efter :)

2010-09-09 @ 07:15:22
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback