1st of November

Hej alla snösugna ! :) Ja, nu är den snart här, så det är bara att hålla tummarna på att den kommer att hålla i sig fram till julafton och nyår! :)

Idag är det första November! Ja, bara en månad och 24 dagar kvar till Julafton!

Hur ska vi då fira detta? Jo, jag kan ju inte bestämma vad ni ska syssla med på er fritid, men jag ska nog spela SIMS! :) Spelade det igår också, det nya The Sims 3 - Husdjur! JÄDRA KUL!!! Hade förväntat mig mindre faktiskt, så blev positivt överraskad! :)

Hursomhelst, det här med November. Det är något särskilt med November, eller hur? Ingen ångestladdad månad iallafall ;) Så lyssna nu på Lalehs mysiga låt "November" så kommer vi i stämmning! Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Petra

tack så mycket! men jag minns då Hig school musikal kom ut i biograferna så jag minns att jag älskade dem jätte mycket (filmerna alltså) och då tyckte jag jätte mycket om honom.... men inget slår ju söta Alexander!!!

2011-11-01 @ 17:15:09
URL: http://ppeettrraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback