Tell me where's Gandalf? I must desire to speak to him..

Hej på er!
 

 
Ja, dålig update sedan min fina dag med Jennifer, märker jag nu när jag loggar in för första gången på länge. Har varit hemma med mina systrar sedan dess och vi har alla tre varit riktigt sjuka samtidigt. Alla har haft smittfebran, så det har bara varit film och mys som gäller. 
 
Nu mår vi alla mycket bättre, men jag måste nog vila lite till eftersom jag blev sjuk senast av oss. Så alla dagarna har jag somnat hyfsat tidigt, och vaknat sent, så jag har åtminstone ingen brist på sömn iallafall.
 
Ikväll har det varit lite sittande rensning av DVD-filmer och CD-skivor. Har under många års tid när vi ska titta på något stått vid DVD-hyllan och rabblat upp alla filmtitlar till familjen och alla svarar gång på gång: "Nej....nej....nej...åh nej, inte den...nej..nix..". Så ja, antar att vi behövde rensa lite, kanske förhoppningsvis köpa nya. :P
 
Sedan har vi suttit och ätit glass på uteplatsen en timme ungefär. Dock ville jag gå in klockan 20.00 för då började "Sagan om Ringen" på TV7. Yeeeeeeey! :) Ja, även om jag har sett den en mängd gånger, så, man kan inte bara ignorera när kvalité äntligen visas på TV. Jag vet inte om jag är ensam om det, men..även om det går en film på tv som man har hemma, så är det alltid roligare att se dem på TV. jag menar, egentligen är ju det oftast sämre eftersom det är reklam, men ja. Jag kanske är ensam om det. ^^
 
Så nu ska jag titta vidare här. Är mitt i det när brödraskapet besöker Galadriel och får ljuset av Eärendil. Man får lust att se alla tre nu, ha ännu ett maraton. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback