One ring...

 
Jag just nu. Mår väldigt bra för stunden, trots det har varit en hård vecka, och är därför rätt trött.
På BlueRay, med Extended Version kan det inte bli bättre. 
 
Fick hela boxen av pappa på BlueRay i en fin låda. Det är som att öppna en bok, och där i ligger tre lite tjockare fodral med alla tre filmerna samt 9 skivor extramaterial. Kan det bli bättre?
 
Detta var absolut höjdpunkten av alla julklappar. Låter nog otacksamt när jag säger så, men är jätteglad över alla andra julklappar också, såklart. Ska visa dem vid senare tillfälle, som jag lovat, men  nu ska jag kolla klart filmen och sova. 
 
"One ring to rule them all, One ring to find them, One ring to bring them all, and in the darkness bind them."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback