Uppesittarkväll - 12

 
 
 
 
 
 
 
 
Uppesittarkvällen blev verkligen en riktig uppesittarkväll. Så som den ska vara. Däremot lite annorlunda med vissa saker. Först så var vi ju fler än vi brukar. Brukar bara vara vi i hushållet, men nu var Elviras kille där, mina bonussystrar och min bonuspappas föräldrar med. Så det var bara mysigt.
 
Vi körde julklappsleken (visar senare alla julklappar) och öppnade alla familjens julklappar ikväll. Är dock emot att öppna innan jul, men det blev så iår eftersom alla firar på olika ställen imon. Som sagt, visar imorgon. Allt är dokumenterat, men nu är det så sent och jag ska upp tidigt har jag bestämt.
 
Jag, systrarna, mamma och Janne, fick ett ryck och ville prova på snön som avslutning på kvällen. Alla kastade sig ut och gjorde snöänglar helt utan bestyr och förberedelser. Finemang, va? ;)
 
God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback