Sommarkneg

 
Första dagen på sommarjobbet och man stortrivs. Sicken tur att man kryssade i att man kunde tänka sig jobbet som sommarmusikant. Det är hur kul som helst att sitta och hitta på passande låtar till en spelning för dagisbarn. Vi kör rakt på bara, med Disney-tema. Najs va? ;)
 
Senare ska vi som sagt göra en även för gamlingarna. Men de blir längre fram i veckan. Men vi har kommit en lång bit på vägen. Längre än jag trodde vi skulle.
Asså. Jag vet inte om detta räknas som jobb? ^^ Eller jo de klart det gör, för det är ansträngade, tro det eller ej. Men det är så roligt. Dela ut solon och kopiera låttexter. Nåväl, nästa vecka börjar det RIKTIGA kneget. Börja ringa runt till olika dagis i kommunen samt ålderdomshem/vårdhem i området. Så detta blir nog bra. Vår handledare är så snäll, å några som jag spelar med kände jag lite sedan innan så, de e gött mos alltså.
 
Enda nackdelen...förkyyyld som bara den. Så de e ju lite jobbigt att kommunicera med en igentäppt näsa och en hostig hals. Men om jag somnar i tid kanske den försvinner snart? Annars....ja du. 
 
 
Här har ni eran dos kvalitetsmusik för idag. Varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback