Jag och Anna

Jag och Anna på nya äventyr!
 

I torsdags var det äntligen dags för mig och Anna att träffas, som vi inte gör alltför ofta längre med tanke på olika linjer trots samma skola, bor på olika orter, osv.
 
Eftersom vi är panka (mest jag) men ändå har fritidskort, bestämde vi oss för att åka lite random-buss...se vart vi hamnar.
 
Vi hamnade i........*trumvirvel...*.........*BAM!*...BORÅS!
 
Konstens stad.
 
Jag tror att jag aldrig varit där tidigare. En timme busstur, å vips, så va man där. Vi gjorde inte så mycket mer än det som syns på bilden, men det var hur kul som helst.
 
Så det är ett tips till alla er där ute som är lika fattiga studenter som vi...åk ut och va random så löser sig resten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback