Ljus...ljus...strålande ljus.

 
Såhär fint har vi det! Känns lite England-varning med renen...^^
Är det NÅGOT som INTE får SAKNAS under jul..är det BELYSNING!
 
Jag, mamma och mina systrar är helt tokiga i det! Eller ja..tokiga i hela julen, får man nog säga!
 
Idag är det den tredje december...Det är alltså om 21 dagar..oj se där..jag kan visst matte...^^
Mycket skall hinnas göras innan dess. Däremot har jag sagt till mig själv att jag ska vara färdig med alla julklappar i GOD TID så man inte stresshandlar något den 23:e. Vill försöka få klart alla innan veckoslutet, men vi får se.
 
Har nu lagt till mååånga julfilmer i min "att se"-lista. Har redan sett en, samt som vanligt, en mängd julkalendrar. Det har blivit lite då och då...när man städar, när man pluggar, när man somnar och när familjen är samlad vid tv:n. 
 
Det är jul för mig. För att inte tala om julmusiken. Peter Jöback...Carola...Tommy Körberg..
 
Jag återkommer med mer prat om julen. Det kan inte bli för mycket av det. Vi har ju satt upp ljusstakar, ljusdukar, julgardiner och röda ljuslyktor överallt, men tänkte fota allt när det är klart. Det är det bästa nånsin. <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback