11 juni

Ottilia Holl ©
Jag har som vanligt använt mig av SketchBookExpress
 

Har haft en väldigt bra 18 årsdag. Väckt på morgonen av familjen, där jag fick bra filmer, frukost på sängen (en munk och en glasflaska Coca-Cola) samt en hel del bra grejjer. Sedan iväg till skolavslutning i två timmar för att senare ta tag i en massa bankärenden. Det är bra att få det gjort nu när jag har självständig ekonomi.
 
Sedan hem, vila lite, fram tills pappa hämtar upp en. Fick rejäla högtalare till min iMac (trots det hyftat bra ljudet i själva datorn så behöver man alltid mera baaaas). Sedan åkte vi mot farmor och farfar. Jordgubbar och grädde. Pengar - i massor. Så tack! 
 
Till sist vidare till Max där de var avslutningsfest ihop med esteterna, helt ok ^^
 
Så nu sitter jag här...lyssnar på Love Me Again med John Newman och ska nu starta CS. Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback