May Death Never Stop You

 
Anledning till att jag inte bloggat så mycket:
 
1. Elviras födelsedag (som ni såg i förra inlägget)
2. En hel, hel del skolarbete (-.-)
3. Mammas födelsedag (idag!) 
 
 
Och slutligen.. 4. My Chemical Romance's sista album, en samlingsskiva med några få nya låtar har sedan den 25:e funnits ute på marknaden. Jag säger bara...ojojoj. Sicka känslor det väcker.
Jag är otroligt ledsen över deras splittring, eftersom de gjort så otroligt bra musik. Bästa bandet jag vet. Har alltid haft svårt att säga ett "favoritband" men självklart vet jag vad jag ska svara - My Chemical Romance. <3
 
Tack för den här tiden, kommer alltid att vara lite missnöjd med att aldrig hunnit träffa dem, men samtidigt bra att de får göra sånt de tycker om nuförtiden. Gerard kan till exempel satsa på sin konstnärlighet? :) Kolla lite här ;)
 
Och kom ihåg...May death never stop you .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback