Halkan

Igår blev halkan avklarad!
 
Har varit rätt så nervös inför den och kände inte att jag var på den nivån för att klara det riktigt. Och trots att både min körskolelärare, mina föräldrar och mina syskon försöker intala mig om att jag kör skitbra så kan jag ändå inte tro dem. Hur vet man när man är helt fullärd? Risktvåan/halkan gör man i slutet av sin körövning.
 
 
Är jag i slutet? Det är det jag inte vet...jag känner mig säker..det är bara lite finslipning..mest för att visa han som sitter med när man gör uppkörningen att man kan allt perfekt. Sen när man väl har körkort är det ju inga problem.
 
Så vi får se. Jag vågar inte ens skriva vilka planer jag har inför uppkörning för jag vet att det bara blir press för mig då. 
 
Hur som helst så blev jag med säkerhet godkänd och det känns bra. Det har tyngt ner mig ett tag nu men nu är det gjort! Förmodligen den enda och sista gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback