Random

 
 
Så var det måndag morgon. Jag sitter här som ett fån, skolan är rätt så stilla...de flesta har ju lektioner. Det är  väl därför jag bloggar...för att fördriva tiden. Sedan blir det lång lektion med gymnasiearbetet. Ja, nån gång kan jag ju säga min mening om det, här på bloggen. Men inte nu.
 
Lite allmänt snack då. Idag fyller Martin Freeman år, han som spelar Bilbo Baggins i The Hobbit, ni vet. Och givetvis John Watson i Sherlock. Grattis till honom!

Vad har vi mer att säga...hmm...jo, nästa vecka är det riksdagsval! Vad tänker ni rösta? Det kanske aldrig har framgått här på bloggen så jag säger det återigen. Jag är med i Ung Vänster. 
 
Något mer..? Detta vet jag att jag har sagt, men det tål att sägas om och om igen. Jag mår finfint med att inte ha MATTE! Är så lycklig. Får till och med ångest när jag ser matteläraren i korridoren. Det är ju synd, för hon är ju snäll, men jag har bildat ett immunförsvar mot matte. Tyvärr...
 
Vad finns det mer att veta...? Som varje morgon jag tar bussen, sätter jag mig själv längst bak och lyssnar på musik. Ja, vem gör inte..? Däremot finns det folk som läser, sover eller sminkar sig på vägen. Det har hänt, men det är musik som gäller.
 
 
Det var allt för idag tror jag...
 
 
I övrigt får ni ha en bra dag! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback