SciFi-Mässan 2015 i bilder























Årets mässa!
 
På grund av pengabrist blev det inte jättemycket jag fick med mig hem i år. En pin samt (inte så litet dock) David Prowse's autograf! Att ha träffat självaste Darth F*****g Vader är något jag aldrig kommer att glömma! Så coooooooooooolt! Så nu ska jag köpa ram på Ikea och rama in. 
Ossi och Linnea följde med som tur var, men på plats träffade vi även Linus, Jesper, Max och Andreas som vi hängde en del med. 
 
Sen förra året har vi pratat om att åka till Comic Con i Stockholm, vilket är ÄNNU större än SciFiWorld. HOPPAS DET BLIR AV! (Helst av allt vill man ju till Comic Con i San Diego där man kan stöta på Peter Jackson, Benedict Cumberbatch, Andrew Lincoln och massa andra riktigt cooooola människor! Men det är nog en dröm som inte slår in på ett låååångt tag).
 
Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback