En liten uppdatering

Hej på er!
 
Händer inte mycket här, vilket jag tycker är lite synd eftersom en stor anledning för mig är att publicera om sånt som händer mig, stora som små för att jag själv sedan ska kunna gå tillbaka här i bloggen och läsa och minnas lite. Även om det är enkla dagar då det inte händer så mycket.
 
Men jag jobbar på som vanligt. Förra veckan jobbade jag 6 dagar. Den sjunde var lite speciell och utstickande så det är väl den som är värd att berätta om.
 
I torsdags fick jag ledigt eftersom jag och min familj gick på begravningen av min morfars systers man. Jag har aldrig gått på begravning innan så det var något jag var lite nervös för innan och att vara där var som en begravning ska vara av naturliga orsaker - sorglig, känslosam men fin. Det var begravningskaffe efteråt och hela släkten var samlad. Det fick mig också att inse att jag inte kommer ha en sådan lätt tid framför mig då jag har fyra underbara far- och morföräldrar i mitt liv som tur nog fortfarande lever. Att bli så ledsen på en ganska så avlägsen släkting innebär ju totalsorg för mig i framtiden. Det är lite skrämmande att tänka på och jag blir glad för varje dag som går som inte bär med sig en ledsam nyhet. 
 
Så från att vara nedstämd och ledsen till att säga adjö till alla, åka hem, byta om och bli upphämtad av pappa för att åka mot Karlshamn där en viss Alexander ska uppträda på kvällen. Det var så längesedan jag såg honom sist. Tror inte jag såg honom alls förra året så det var verkligen dags! Kommer göra ett helt eget inlägg om detta, men väntar på att mina filmklipp ska laddas upp på Youtube, sedan ska jag dela med mig av allt här som vanligt!
 
Här är ett litet smakprov. Den enda bilden jag tog med min mobil ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback