Catching up!

Halli hallå!
 
Har inte bloggat så mycket, men det beror mest på att jag tänkt på en massa annat och gjort en massa annat. Det är ju en naturlig förklaring till det hela.
 
Bland annat så har ju syrran fyllt 21, mycket har hänt i skolan, mys med kompisar, ja you name it!
Förra helgen spenderade jag med Anna hos pappa. Från att inte ha planerat ett skit, till att det blev lyxmiddag, ff och snack och skratt från klockan 18 till halv tre på natten. Sedan blev vi hämtade o blev hemkörda eftersom översovning inte var o tänka på med tanke på att min kära syster fyllde år dagen efter (och vi har som tradition att sjunga för varandra på sängen varje födelsedag) och det kan man ju inte bara bryta sådär.
Men den blev en helkväll ändå, och det är såna kvällar jag älskar!!!
 
 
Under denna veckan har jag legat sjuk ett par dagar, men tog mig i kragen igår kväll, ställde mig i duschen och drog till Anna för att umgås som vi alltid gör tillsammans. Som alltid är Ahm och Ida med, men tyvärr ställde Ida in i sista sekund. Men vi lyckades ha det kul ändå, som alltid ^^ Ni vet känslan när man skrattar så mycket att man inte får luft och tänker "nä nu får jag skärpa mig, annars kommer jag döö.." Typ så..xD

Och som alltid hos Anna, så bjöds det på den godaste maten någonsin! Ja, bilden talar för sig själv!
 
 
Efter det tog hon fram tre marabou-kakor, popcorn, chips och lyxkladdkaka. Jag menar, man såg ju ut såhär efteråt:
 
 
När kvällen började lida mot sitt slut, ca 01.00, kördes jag och Ahm hem av Janne för att sedan sova hemma. Egentligen hade det ju varit tänkt att vara översovning, men eftersom min älskade mamma fyllde år dagen efter (idag, den 28:e) så blir det på samma villkor som när min syster fyllde år: Grattis på sängen. :)
 
Så ni får jag slita mig från datorn för att fortsätta fira min kära mammi! <3
 
Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback