Harrison Ford i flygkrasch

 
 
Ni kan nog inte ha missat det som står i tidningar och på nätet. Harrison Ford, min Harrison Ford, krashade med ett vintageflygplan och tvingades nödlanda på en golfbana. Det fanns doktorer på golfbanan som kunde hjälpa honom ur flygplanet fram tills ambulansen kom. Då var läget osäkert, och när de publicerade det här på IMDB så trodde jag att det var slutet. Sov inte så bra den natten. Jag skulle aldrig kunna acceptera att en som lyckats leva över 70 år av sitt liv inte ska dö av ålder, utan av en flygplanskrasch. Särskilt nu när Leonard Nimoy (känd som Spock i Star Trek) dött nu under månaden. 
 
För er som inte vet så mycket om Harrison blev han flygintresserad redan på 60-talet, men hade då inte tillräckligt med pengar för flyglektioner, så därför kunde han inte ta dem förrän han fick sitt genombrott i SW under slutet av 70-talet och början av 80-talet. Sedan dess äger han ett antal flygplan och helikoptrar själv och varit med vid räddningsuppdrag och allting, så jag vet att han är kompetent. 
 
Nu har man fått höra att läget är stabilare, och det blir man så glad och lättad över! Däremot kan jag nog inte andas ut helt förrän man ser några papparazzi-bilder på honom på stan. Det är först då man vet säkert att vår Han Solo lever vidare. 
 
Såhär skrev hans son Ben Ford på Twitter när han besökte honom på sjukhuset:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback