IIIIIIIII!

Igår va den mysigaste dagen på lääänge...(sen melodifestivalfinalen) ^^
Alexander va på TV och hans lag vann :) Han sjöng bl a Funny little world, Det gåtfulla folket, Visa vid vindens ängar och Hallelujah !
Väldigt fin version av Hallelujah. han borde verkligen göra en riktig inspelning av den !!

Jag vet, detta är kanske ett rätt så sent tillfälle att lägga ut detta, men jag var helt slut igår efter en lång vecka + Alexander på det, så ville inte blogga samma dag.

Här får ni se klipp från Eftersnack, Försnack och vinnarlåten i Så ska det låta ! :D Ha det mysigast nu !





Kommentarer
Postat av: Little me!

SV: hehe...tack tack...vi ee lite galna XD

Okej, fan det kan jag ej se, men får väll se på nätet eller något...hihi.

Ja, gu vad söt han är och han ser alltid ut som han inte vet vart han är någon stans, sååå sööööööööööt:D Skrik lite åt mig när du ser reprisen, hehe...snacka om att mamma garva åt mig igår, satt och skrek och sparkade...hehe galen XD

2010-04-17 @ 11:25:20
URL: http://veggotallrik.blogg.se/
Postat av: E

Faaan otto :-(

Jag har ju inte sett klart, nu vet jag ju att han vinner! ''(

2010-04-17 @ 14:00:37
URL: http://photobyemma.blogg.se/
Postat av: Little me!

SV: haha, ne det vill du nog inte, du skulle bli rätt så mosad...hehe!!!



Nepp det har jag:/

Tänker ej skaffa...:D

2010-04-18 @ 09:47:03
URL: http://veggotallrik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback