Måste göra det, och det, och det...gaaah!

Hej bloggläsare!

Nu pratar jag lite på MSN med Ahm som funderar på att skaffa en egen blogg! Jippii!! Vi sitter och diskuterar vilket bloggnamn hon kan tänka sig.

Har väääldigt mycket att göra idag. Först och främst NO. Har prov imon som jag inte riktigt kan! :o
Sen så har jag även spanskaglosor och matte jag ligger lite efter med, men matten ska jag göra allra sist. Som tur är så är det ju bara 27 riktiga skoldagar kvar ( jippi! ) Sen ska jag duscha och vara lite social med familjen min. Så känner mig rätt så stressad. Kanske var dumt att sätta mig med datorn, men jag är inte bra på att starta upp saker. Nu lovar jag att jag ska skärpa mig. Det blir iiinget mer inlägg idag, men lovar imorgon efter skolan. För då är det iordningtajm till Festivalborg i Ale Gymnasium då Erik Grönwall kommer! Idolvinnaren 2009!
Just det, shit! Måste kolla kläder tills imon...gaaaaaah! En till sak på Att göra-listan !

Nu måste jag gå, hej, puss, kram !


Erik Grönwall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback