First day in school!

Idag var första dagen i skolan, Uppropsdag kallas den. Vi fick läsa igenom ordnings/trivselreglerna som man kan sen man gick i blöja, ;) Sen lite snack med rektorn i aulan och lite tjafs. Jag har faktiskt redan hunnit ta en Loka-flaska från skåpet. Gott! :)

Nu ska jag faktiskt, tro det eller ej, börja borsta tänderna och fixa med mina hygienartiklar, för snart ska jag sova. Är så trött efter att ha sovit ungefär 6 timmar pga en fjäril i mitt rum som höll på att irritera mig i ansiktet så jag vaknade vid 5:20 ! Sen gick jag upp! :o Så känner att jag måste ta igen den tiden ikväll, dessutom är det bra att gå upp tidigt så jag hinner duscha innan skolan, och givetvis inte komma försent. :)

Gonatt alla och sov och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback